Daily Archives: August 7, 2010

Well.

So, the summary in english. This post is about me saying that Engel, Corroded and Heaven’s Basement were awesome yesterday. Especially Heaven’s Basement. The rest of it is just me hating a bit. What is wrong with some of the people going to gigs? I can’t understand it. If you want to read the rant, use google translate 😉

IgĂ„r var grymt. Engel och Corroded var riktigt bra i KungstrĂ€dgĂ„rden, Ă€ven om halva Corroded var sena. The Cult pĂ„ Grönan var bra, men valde att sitta ner större delen av spelningen. Ont i ryggen, yay. Heaven’s Basement var lika jĂ€vla bra som vanligt! Blir lika glad och förvĂ„nad varje gĂ„ng. Trots att ena gitarristen brutit fingret sĂ„ allas vĂ„r 15Ă„rs Avenged Sevenfold incarnation fick hĂ„lla i allt gitarrande sjĂ€lv. Mycket duktigt. SĂ„ngaren har hoppat av ocksĂ„, sĂ„ samma inhoppare som sjöng pĂ„ Pub Anchor var dĂ€r igĂ„r. LĂ„ter bra, men blir genast lite mer sleaze.

I övrigt tappar jag respekten för fler och fler mÀnniskor.
Jag. Fattar. Inte. Grejen.
AlltsĂ„. Va. Jag fĂ„r krupp. Är du över 16 Ă€r det liksom inte coolt att fĂ„ boobsen signerade. Är du under 16 Ă€r det mest.. weird. AlltsĂ„ varför? Du kommer duscha bort det Ă€ndĂ„. Och jag menar, ska nĂ„n hĂ„lla pĂ„ och ta mig pĂ„ brösten sĂ„ ska det vara av en bĂ€ttre anledning Ă€n att skriva pĂ„ dem. Indeed. (Nej, jag fattar inte det hĂ€r med att signera andra kroppsdelar heller. Biljetter, skivor, tröjor, visst. SĂ„nt sparar man pĂ„.) ÅH JAG ORKAR INTE MED FOLK.
Det Àr inte bara det hÀr med signerandet heller. Det Àr beteendet runt omkring.

Det Àr liksom inte ens tonÄringar, det Àr vuxna mÀnniskor. Det Àr inte gulligt. Det Àr snarare desperat.
AAGHRGHRGHRGH.

Tack för mig. Nu ska jag lyssna pÄ Wainwright, ta en kopp te till och lugna ner mig.