Daily Archives: August 4, 2010

Åh, Izzard

Har kollat Eddie Izzardklipp på youtube i typ sex timmar. Han är fantastisk. För tillfället handlar dock översta klippet om hur man trimmar sin A-linje bob. Frisyren alltså. Is it a sign? Haha, nåja. Lyssnar på Wainwright också, tack Nicke, har inte lyssnat på annat på typ två veckor. Inte mig emot iofs. Kan inte klaga på bra musik.

Jonna ska komma över också. Feeett najs. Jag jobbar imorn, men vem behöver sova? Kan sova ut på fredag 🙂 Så det blir tv-serier på datorn, glass, te, och youtube i dubbelsängen. Kanske en film också, who knows. Rätt trevlig dag med andra ord.

You’re such  a wonder that I think I’ll stay in bed…

Oh well

Försöker innerligt intala mig själv att jag är jätteglad för alla de som ska se Blowsight i Tyskland. Det går sådär. Jag är inte HELT övertygad om att jag menar det. Särskilt som jag fortfarande kollar RyanAir varje dag. Jävligt troligt att priserna går ner till 55:- per biljett lagom till på fredag. Right? ..De ligger på 2500:- t/r nu, haha.

Det är inte ens så mycket för Blowsights skull (inte 100% iaf), dem får jag ju se minst fyra ggr i höst i vilket fall. Men jag vill träffa folket. Fansen Supportrarna. De som jag pratat med på forumet. Till skillnad från Sverige har de ju en fanbase i Tyskland. Även om alla egentligen är från Holland.

Can’t wait to meet everyone. Next time.

Och nej, fanbasen i Sverige räknas liksom inte… Änsålänge. Efter i höst kanske, när vi är fler än sju? 😉