Well.

So, the summary in english. This post is about me saying that Engel, Corroded and Heaven’s Basement were awesome yesterday. Especially Heaven’s Basement. The rest of it is just me hating a bit. What is wrong with some of the people going to gigs? I can’t understand it. If you want to read the rant, use google translate😉

Igår var grymt. Engel och Corroded var riktigt bra i Kungsträdgården, även om halva Corroded var sena. The Cult på Grönan var bra, men valde att sitta ner större delen av spelningen. Ont i ryggen, yay. Heaven’s Basement var lika jävla bra som vanligt! Blir lika glad och förvånad varje gång. Trots att ena gitarristen brutit fingret så allas vår 15års Avenged Sevenfold incarnation fick hålla i allt gitarrande själv. Mycket duktigt. Sångaren har hoppat av också, så samma inhoppare som sjöng på Pub Anchor var där igår. Låter bra, men blir genast lite mer sleaze.

I övrigt tappar jag respekten för fler och fler människor.
Jag. Fattar. Inte. Grejen.
Alltså. Va. Jag får krupp. Är du över 16 är det liksom inte coolt att få boobsen signerade. Är du under 16 är det mest.. weird. Alltså varför? Du kommer duscha bort det ändå. Och jag menar, ska nån hålla på och ta mig på brösten så ska det vara av en bättre anledning än att skriva på dem. Indeed. (Nej, jag fattar inte det här med att signera andra kroppsdelar heller. Biljetter, skivor, tröjor, visst. Sånt sparar man på.) ÅH JAG ORKAR INTE MED FOLK.
Det är inte bara det här med signerandet heller. Det är beteendet runt omkring.

Det är liksom inte ens tonåringar, det är vuxna människor. Det är inte gulligt. Det är snarare desperat.
AAGHRGHRGHRGH.

Tack för mig. Nu ska jag lyssna på Wainwright, ta en kopp te till och lugna ner mig.

3 responses to “Well.

  1. ”(Nej, jag fattar inte det här med att signera andra kroppsdelar heller. Biljetter, skivor, tröjor, visst. Sånt sparar man på.)”

    du glömde BRÖD. haha (;

  2. Hahhaah snart 21:åring här som låtit både sina bröst och magen bli signerade…Och ja, jag är inte särskilt mogen för min ålder, har dålig självkänsla, uppmärksamhetsbehov som jag uppfyller genom uppmärksamheten jag får från killar. Men jag jobbar på det. Alla är vi olika, jag får väl skratta åt det så länge under tiden som jag jobbar på det.😛 ^^

    • Alltså det är klart folk får göra som dom vill🙂 Och alla är ju inte lika irriterande heller, om man säger så
      Men jag kommer nog aldrig riktigt att förså det trots allt… Det som funkar för dig liksom😛

Leave a Reply

