Oh well

Försöker innerligt intala mig själv att jag är jätteglad för alla de som ska se Blowsight i Tyskland. Det går sådär. Jag är inte HELT övertygad om att jag menar det. Särskilt som jag fortfarande kollar RyanAir varje dag. Jävligt troligt att priserna går ner till 55:- per biljett lagom till på fredag. Right? ..De ligger på 2500:- t/r nu, haha.

Det är inte ens så mycket för Blowsights skull (inte 100% iaf), dem får jag ju se minst fyra ggr i höst i vilket fall. Men jag vill träffa folket. Fansen Supportrarna. De som jag pratat med på forumet. Till skillnad från Sverige har de ju en fanbase i Tyskland. Även om alla egentligen är från Holland.

Can’t wait to meet everyone. Next time.

Och nej, fanbasen i Sverige räknas liksom inte… Änsålänge. Efter i höst kanske, när vi är fler än sju?😉

Leave a Reply

