Daily Archives: March 25, 2010

Nephew, Oslo

Biljett – check
Tågbiljetter – check

De hade gått upp lite i pris, men jag slipper istället postavgiften för konsertbiljetterna så det är det värt. Nu ska jag istället fundera på vad som tusan menas med tågbuss. Det är tydligen det jag skall åka från… Karlstad, om jag inte minns fel. Har som vanligt bara fått bekräftelsemail från paynova, inte SJ. Fick inte ha mobilbiljett heller. Bäst att hämta ut biljetten INNAN morgonen man ska åka.

Och vart bor man egentligen i Oslo när man inte har några pengar? Centralen? Irriterande nog tar vandrarhemmet 200NOK som deposition för rumsnyckeln. Nåja.. It will all work out, I’m sure.

I’m on a mission…

Nämligen att äta upp allt mjukt bröd tills på lördag. Jag har ganska mycket bröd…
Kände att jag behövde assistans. Så till min hjälp har jag:

Onsalakorvmackor, hushållsmedwurstmackor, te och mjölk är vad jag ska leva på närmsta dagarna med andra ord. Det hade kunnat vara värre, haha.

Weeeeeee/MUSE

Jag har druckit alldeles för mycket kaffe, betalat hyran, betalat mina skulder, gjort en budget och upptäckt att jag har råd med allt den här månaden och FRAMFÖRALLT har jag köpt biljett till Muse. Nu är ju Sverige ganska efterblivet ibland så biljetterna tar väl knappast slut så fort som jag fått för mig men… bättre att vara på den säkra sidan.


Zinkensdamms IP, 21/7-2010
Sommarspelning ftw.