Nephew, Oslo

Biljett – check
Tågbiljetter – check

De hade gått upp lite i pris, men jag slipper istället postavgiften för konsertbiljetterna så det är det värt. Nu ska jag istället fundera på vad som tusan menas med tågbuss. Det är tydligen det jag skall åka från… Karlstad, om jag inte minns fel. Har som vanligt bara fått bekräftelsemail från paynova, inte SJ. Fick inte ha mobilbiljett heller. Bäst att hämta ut biljetten INNAN morgonen man ska åka.

Och vart bor man egentligen i Oslo när man inte har några pengar? Centralen? Irriterande nog tar vandrarhemmet 200NOK som deposition för rumsnyckeln. Nåja.. It will all work out, I’m sure.

5 responses to “Nephew, Oslo

  1. hahhaa det är klockrent xD

  2. Om jag inte fattat helt fel så tror jag att en tågbuss helt enkelt är en buss som ersätter tåget. Hoppas jag i alla fall. Annars vet jag minst en person, dvs. jag, som kommer vara totalt förvirrad och ha panik i Karlstad i april.

  3. Jag tror det, du åker också på 08:30-tåget eller? Nåja, det kan hur som helst bli intressant. Karlstadsbor och tåg/busspersonal, beware!

  4. haha ja alltså mina toppar mår ju inte bra. fundera på att besöka frisören imorgon, skulle behöva klippa upp håret. blir så jävla tjockt när allt är jämt >.<

  5. ja…alltså jag har så sjuuuukt mycket och tjockt hår och även om jag plattar skiten är det toktjockt. cant handle it haha

Leave a Reply

