Weeeeeee/MUSE

Jag har druckit alldeles för mycket kaffe, betalat hyran, betalat mina skulder, gjort en budget och upptäckt att jag har råd med allt den här månaden och FRAMFÖRALLT har jag köpt biljett till Muse. Nu är ju Sverige ganska efterblivet ibland så biljetterna tar väl knappast slut så fort som jag fått för mig men… bättre att vara på den säkra sidan.


Zinkensdamms IP, 21/7-2010
Sommarspelning ftw.

One response to “Weeeeeee/MUSE

  1. Just ja, biljetterna var det. Vi kan väl bara göra så att någon för över pengar till den andre som köper båda biljetterna? För mig spelar det ingen större roll vem som beställer.🙂

Leave a Reply

