Daily Archives: March 2, 2010

SMART

HAHA 😀
Smart man Ă€r som inte ens kollat Carpark Norths myspace! De Ă€r ju förband till hela EuropaturnĂ©n (inte de datumen som var i England dock) JAG SKA SE CARPARK NORTH NÄSTA VECKA! 😀

SmÄtt jÀvla lycklig!

EDIT: Street Drum Corps supportar Àven i Stockholm! AlltsÄ, Carpark North, 30 Seconds to Mars och SDC samma kvÀll. Jag skulle kunna dö lycklig nÀsta vecka. My God, vilken konsert det blir.

Electrorock? Look no further than Denmark. There’s no need.

Massor av trevliga ljud.

Biljettköp

30 Seconds to Mars – check
Librah + April Divine + Karnivool – check

Karnivool med förband pÄ Debaser Medis imorn alltsÄ, egentligen mer för supporten Àn för huvudbandet. SÄngen tar bort lite av hur bra musiken Àr, tycker jag. Grym musik dock. April Divine Àr ett svinbra svenskt rockband som jag tycker kan flytta till Stockholm hela högen och spela hÀr lite oftare. Librah Àr jag smÄtt kÀr i. Nu Àr det dock sÄ lÀnge sedan jag sÄg eller lyssnade pÄ dem att jag nÀstan glömt varför. Men jag tror Martins röst kan ha med saken att göra. Ska bli kul att se alla de hÀr banden samma kvÀll!

30 Seconds to Mars Ă€r 10mars, alltsĂ„ nĂ€sta vecka. Är extremt nyfiken pĂ„ vilka som kommer supporta. Skulle egentligen sett dem i Danmark ocksĂ„, dĂ€r fantastiska Carpark North Ă€r support. Meeen en böter pĂ„ 1200:- satte stopp för det. Mer om konserten nĂ€sta vecka.

Sedan kommer Lady Gaga till Sverige 7maj ocksĂ„, vore ju jĂ€vligt ballt att se henne live. FrĂ„gan Ă€r… Hur fan har man rĂ„d med biljetterna? De slĂ€pps ju i veckan om jag inte minns fel och lĂ€r kosta skjortan. Och jag kan inte pĂ„stĂ„ att jag Ă€r rik för tillfĂ€llet… Men coolt vore det.