Daily Archives: November 11, 2010

#fail

Hahaha nu måste jag verkligen börja se över vad jag äter det här är ohållbart oj bäst jag köper tre vita frallor på ica de var ju så billiga mmm med en massa ost och smör och oj vad jävla bra det går då!
Jisses vad sämst jag är. Lite som den här dagen. Den har också varit sämst. Skyller på nånting. Nu ska jag skita i allt och äta mina jävla frallor.
PUSSOCHKRAMFÖRFAN

EDIT:
Oki, mycket gnäll här nu märker jag. Ska som humörhöjare, förutom frallor och soppa, även titta på Masterchef Australia vid kl18 (nördvarning? beroende? nejdåå..) SAMT ta upp det här med att spela mitt gamla favvodataspel. I love it 😉

NÖRDVARNING?? 😀

Vänta lite nu här

Det slog mig just att Avenged Sevenfold är nästa vecka. Tills dess skulle jag behöva kunna dra på mig mina svarta jeans, med tanke på två nätter utan boende. Känns iaf marginellt varmare än kjol, och somnar jag på ett tvivelaktigt Mc Donalds har jag hellre jeans på mig. Problemet är förstås, att jag just nu INTE får på mig jeansen bekvämt.

Så en vecka på soppa? Så kan jag bakisäta upp allt jag ev. går ner nästa söndag efter 3x A7X och för mycket alkohol. Bra plan detta.

Hmm?
Houston, we have a problem…