Vänta lite nu här

Det slog mig just att Avenged Sevenfold är nästa vecka. Tills dess skulle jag behöva kunna dra på mig mina svarta jeans, med tanke på två nätter utan boende. Känns iaf marginellt varmare än kjol, och somnar jag på ett tvivelaktigt Mc Donalds har jag hellre jeans på mig. Problemet är förstås, att jag just nu INTE får på mig jeansen bekvämt.

Så en vecka på soppa? Så kan jag bakisäta upp allt jag ev. går ner nästa söndag efter 3x A7X och för mycket alkohol. Bra plan detta.

Hmm?
Houston, we have a problem…

One response to “Vänta lite nu här

  1. sv: Oh yes indeed!

Leave a Reply

