Daily Archives: November 17, 2010

Det går framåt…

Mycket som ska med i ryggan…
Framförallt, mat såklart!

Har lyxat till det lite! 😉 Polarkraft Extrem är mums, och så svindyr baconost på det!

Min lilla pillerburk, haha. Multivitamintabletter i mängder! Måste hålla mig frisk och kry…

Mycket som ska ner…

I den här lilla väskan. Lyckades dessutom tigga till mig Digestive Bars och en drickyoghurt av min ömma moder, så ska på något sätt få ner ÄNNU mer mat. Men allt går med lite vilja har jag hört. Särskilt om man knör ordentligt 🙂
Och snart åker jag! Lär inte bli mycket sömn inatt, klockan ringer vid 04.15. Ska mycket till för att jag ska uppdatera då vill jag lova.
So long!!

Waaaaah resfebeer *flails*

Min stackars mor för tillfället stå ut med ganska mycket näbbiga svar från min sida. Jag skyller alltihopa på morgondagen. 05.21 går tåget till Köpenhamn, där jag sedermera ska titta på Avenged Sevenfold med grymma Corroded som förband! Samma står på schemat i Malmö på fredagen.
Nu har jag alltså
Tvättat: check
Handlat proviant: check
Blekt håret: check (ska man vara petig sitter den i nu…)

Sen ska jag bara packa. Bara. I en liiiten ryggsäck. Tror det kommer en bildupdate sen, haha, på väldigt mycket grejer i förhållande till väskstorlek exempelvis. Och jag vill ju ha med mig TVÅ böcker.. Kan det få plats tro?