Daily Archives: October 21, 2010

Men alltså

Bilder kommer när de kommer. Helt enkelt.
Ursäkta, men min rygg hatar mig. Det är en giltig anledning att inte sitta och hålla på å fiddla med bilder halva natten.
AJ.
Inte nog med det så har Blowsights buss gått sönder, vet inte hur det går för dem. Hittar de ingen annan antar jag att de kanske inte kommer till Halmstad imorgon. Det gör däremot jag. För att titta på dem. Nu har jag inget emot Sonic Syndicate, men nej, jag skulle inte åka till Halmstad bara för deras skull. Särskilt inte utan sovplats. Suck.
Jaja bara att make the best of it, röja under Sonic och sen underhålla sig till kl08 när bussen till Oslo går.
I guess. Det var allt whinande för ikväll!

On a happier note.
Jag fyller år imorgon! 😀
Så nog fan ska jag ha kul, med eller utan Blowsight, haha. My Own Life är ju alltid en humörhöjare i vilket fall, haha.
Sedan har jag hört att festandet och firandet i Oslo på lördag kommer bli epic. Och med epic menar jag… EPIC 😀 So I’m happy anyways.

Mot Göteborg!

Tredje gången gillt 😉
I övrigt har jag så ont i ryggen att jag inte orkar blogga mer just nu.
Jag ska åka tåg och buss i 19timmar i helgen. Kommer inte kunna röra mig när jag kommer hem.
Oh joy. So long for now!