Biljettköp

30 Seconds to Mars – check
Librah + April Divine + Karnivool – check

Karnivool med förband på Debaser Medis imorn alltså, egentligen mer för supporten än för huvudbandet. Sången tar bort lite av hur bra musiken är, tycker jag. Grym musik dock. April Divine är ett svinbra svenskt rockband som jag tycker kan flytta till Stockholm hela högen och spela här lite oftare. Librah är jag smått kär i. Nu är det dock så länge sedan jag såg eller lyssnade på dem att jag nästan glömt varför. Men jag tror Martins röst kan ha med saken att göra. Ska bli kul att se alla de här banden samma kväll!

30 Seconds to Mars är 10mars, alltså nästa vecka. Är extremt nyfiken på vilka som kommer supporta. Skulle egentligen sett dem i Danmark också, där fantastiska Carpark North är support. Meeen en böter på 1200:- satte stopp för det. Mer om konserten nästa vecka.

Sedan kommer Lady Gaga till Sverige 7maj också, vore ju jävligt ballt att se henne live. Frågan är… Hur fan har man råd med biljetterna? De släpps ju i veckan om jag inte minns fel och lär kosta skjortan. Och jag kan inte påstå att jag är rik för tillfället… Men coolt vore det.

One response to “Biljettköp

  1. alltså gaga’s biljett priser…..mellan 335 och 925 kostar dem tydligen >.<

Leave a Reply

