Sjukling anropar bloggen.

Idag måste jag hem och hämta post, räkningar och framförallt rösta.
Eftersom jag ändå ska flytta mitt snoriga jag till Hornstull och Pulled Apart By Horses spelar på Strand tänker jag faktiskt kila förbi där med. 40kr i inträde dessutom!

När jag kollade upp det såg jag också att Miriam Bryant ska spela på Debaser Medis. Blev överlycklig och astaggad. När var det? 3e oktober.
Såklart. Då är jag på Klubben och kollar Black Stone Cherry. Vilket såklart är sjukt awesome det med, men jävla synd att hon ska spela JUST den kvällen.
Men så är det förstås alltid haha.

Nu, mer iskaffe!

Leave a Reply

