Det där med turné ja.

Twin Atlantic börjar släppa turnédatum idag.
För november.

Vilket får mig att inse att jag borde vänta till den turnén. Inte spendera pengar jag knappt har på två datum om två veckor. Som jag isf kan boka en vecka innan ungefär. Med andra ord när det är svindyrt. 3500:- räcker längre om jag spenderar dem på en novemberturné.

Men åh, som jag vill. Det är ju SMÅ datum i Skottland. Varför de också är utsålda, men det behöver vi ju inte snacka så högt om. Sånt löser sig alltid.
Om man vill. Det är förstås också ganska små datum i Europa i november. Men ssch.

Oavsett kan jag trösta mig med att jag faktiskt kan planera för november nu. Att jag faktiskt SKA iväg. Fyra år att ta igen sedan jag såg dem första gången, så det borde ju bli några datum..!

Twin-Atlantic-Promo

all grown up(…) now
twin-atlantic-heart-and-soul-2014-promo-636

Leave a Reply

