Pizzabloggen

Jamen se hejsan. Um.

Nu ska vi se! Veckan!
I måndags var jag hos Therése. Pizza, vin och yatzy (WINNING) på balkongen. Hur fint som helst. Iväg till Sundsvall på tisdagen där det såldes på bra och sedan faktiskt blev något slags partey på kvällen. Shots alltså. Livsfarligt. Läggdags vid fem eller så på morgonen och sen kan man säga att jag sov gott i bilen till Stockholm. Trött dag i soffan sedan och…. pizza till middag. Hoppsan.

Iväg igen morgonen efter, meep meep, mot Söderhamn! Grymt skön dag, frappe på Waynes, promenerade och till och med lite shopping. Nåja, en bikiniunderdel. Samma kväll satte jag säljrekord för egen del! Woho! Och precis efter spelningen brakade grymmaste åskvädret någonsin lös. Jag stod under tak med perfekt utsikt på mot blixtarna och var hur nöjd som helst. Oklart om folk i signeringskön höll med😉 Tillbaka på hotellet sedan gjorde jag något helt ofattbart. Nämligen tränade. För första gången på ett år. Träningsvärken igår, två dagar senare.. tja. Kunde ju inte gå så bra, kan man säga.

I fredags var vi i Åsele, på Åsele Marknad. Inte min bästa dag, på något plan. Jättemärkligt väder och jättemärkligt humör. Är dessutom rätt säker på att jag hade en del feber, vilket inte hjälpte direkt. Midnattsgig där, grym publik! Sedan iväg till Sollefteå två på natten. Första timman var jag faktiskt lycklig att jag inte flög hem. Norrland, sommarnatt, Ångemanälven och dimslöjor. Så otroligt, otroligt, otroligt vackert. Efter det rullade dock den värsta dimma jag någonsin sett in. Försökte fota men det gick inte att göra det rättvisa, hur lite man såg och hur tjock den var. Rätt läskigt, när den höll i sig i en timme.

Kom hem igår och. Åt pizza till middag. Herregud. This gotta stop!
Sen tittade jag på Sherlock i fem timmar, till halv fyra på morgonen. …oops.

Leave a Reply

