On the road.

Jag måste bli bättre på att blogga medan jag är ute och far, känner jag. För jag har ju dessutom en förmåga att vara ganska trött när jag väl är hemma (har jag märkt) så blogga blir aldrig det första jag gör haha.

Ska bara… skramla ihop till en ny laptop (en lätt! Som man kan släpa på överallt!) och, kanske, en telefon. Men telefon är lågprioriterat. Den verkar bara ha blivit lite kokt i bilen på väg till Umeå, typ. No problemo.

Har nu varit i Umeå (SUCCESS, best day at work, ever) och Strömsund. Strömsund var fantastiskt jävla vackert! Önskar lediga dagen varit där istället för Umeå faktiskt, hyra vattenskoter hade ju vart nåt!

I lördags blev det 7-8h bil hem, utgång på kvällen (även om just jag inte blev så långvarig) och sedan dess har jag chillat. Nu däremot, är det dags att jobba. Räknande shall be done.

Leave a Reply

