So. Very. Tired.

Inatt och idag har jag sovit 11,5 timmar.
Det tog mig 3,5timmar att handla typ fyra olika saker i Liljeholmen och sedan var jag så trött att jag höll på att börja gråta när jag försökte bestämma mig för färsk ananas eller den på burk (det blev ingen ananas). Och nu håller jag på att somna i soffan.

Kroppen? Är det något vajsing med dig?
Ifall inte tempen på 38 varje kväll var hint nog. Men jag har inte tid med det här! Inte nu! Så skärpning. Nåja. Jag skulle ju kunna sträcka mig så långt att jag börjar laga lite riktigt mat och promenera lite. Det KAN ju hända att kroppen skulle bli gladare av det.

Och det var det.!
Mer imorgon. Jag och min nya hockeytrunk ska ju ut på äventyr trots allt.

Leave a Reply

