A very big house in the country!

Nåja, det är inte alls stort. Men det är mysigt.
Och framförallt inte i stan. Vad jag försöker säga är att förr(förra) söndagen drog jag till landet och kom inte hem förrän i söndags. En vecka utanför stan och det var fantastiskt. Även om det mest regnade och jag borde ju kidnappat med mig en hund. Blev lite väl tyst och ensamt där på slutet.
Men mest var det fint. Mycket läsande och mer färg där på två dagar än under veckan i Egypten (mest för att jag inte brände sönder mig nu förstås).

Så. Bildbomb från landet och annat!
Några bilder måste jag ju lyckas få upp här😀


Såå. Nu ska jag iväg och köpa hockeytrunk! For purposes!
Och göra något vettigt i excel. Kill me.

Leave a Reply

