Le som en tok, din blödiga jävel.

Ikväll har jag lyckats bli så sentimental att jag nästan grät lite.
Över ett par tweets. Från ett band jag lyssnat på i 4,5år. Över att de är på topplistan i England. Vad är det som händer?
Jag hade verkligen noll och ingenting med det att göra.

Men det spelar tydligen ingen roll. Jag är lika glad ändå.
Och det är väl bra!

Completely normal news… after being in a band for 7 years… is sitting at number 10 in the UK singles chart.

Oh wait… THATS FUCKING MENTAL. Would be lovely to see the view from up here on Sunday. A man can dream… So far dreaming has worked!!

Stupid love for music. Worth it? Worth it.

Leave a Reply

