I’m obsessed with the feeling that I want to tour.

Jag kommer inte ihåg senast jag såg såhär mycket fram emot turnédatum. Och det var lättare innan, faktiskt. Eftersom jag har så stora planer för de här datumen har jag, min vana trogen, hängt upp mitt liv på dem. Jobbar jag är det för att kunna spendera pengar på turnén. Hela mitt mål med att ta tag i kosten och motionen är för att vara i bättre form till turnén. Förvisso bra att ha mål. Men emellanåt är det lite jobbigt att se såhär mycket fram emot en turné som inte är släppt än.

Särskilt med den gnagande känslan att jag har fyra år att ta igen.

Särskilt som albumet inte ens släpps förrän 18augusti.
Åh. Släpp datum nu då.

But until then, dance.
Jazz hands.

Leave a Reply

