Can’t miss what I never had, now can I?

Oh. Hey. Yes I can!

Men för tillfället har jag jävligt mycket bättre saker för mig😀
Exempelvis jobbsök (woop) och en önskan att någon ska slänga en TA-biljett på mig så jag, ytterst spontant, kan ta en handväska och dra till London onsdag-torsdag. Short but sweet.

Som tur är/tyvärr är nog chansen att det händer väldigt liten. Så att jag istället kan vara vettig, köpa en massa frukt och bra mat och lägga resten av pengarna på hyllan. Yeay. Miljonvinst var det ja.

Inlägg om helgen är på g, men glömde visst det här med att sortera bilderna, inte bara lägga över dem på datorn. Ooops. Kommer upp imorgon.
Nu ska jag strax njuta av att sova i min egen säng, inte i bakluckan på en bil. Hur mysig Frallan än är❤

Leave a Reply

