MHMM..! (and t-shirts)

Okej, jag tänkte skriva om Egypten, men insåg att jag lika gärna kan vänta tills Therése skickat över bilder. Mina är ju mest… suddiga haha.

Annars råå? Sitter och dreglar över Culann t-shirts och håller på att få dem att fixa paypal baaaara för lilla min skull (säger vi). Får se det som en liten tröst eftersom jag inte riktigt har kapital att åka över och se dem live. Samt hoppas att de släpper mer ny musik snart, och att den då är på samma nivå som singeln. För ska jag vara helt ärlig är den riktigt mycket bättre än albumet, det jag lyssnat.
Men ssch, säg inte att jag sa det.

10296738_761775927187416_1986237805_n
So preeeetty!

När jag ändå är igång och tjatar om t-shirts försöker jag dessutom få Arcane Roots att svara på om de har några t-shirtar från 2011 som ligger och skräpar någonstans. Så. Jävla. Snygga. Tyvärr är inte min särskilt vit längre… So I NEED them!

What I have (and need another one of) :
wpid-20140506_182027-1.jpg
Love love love…
(and hey, what a bad quality photo!)

And what I want (just because) :

$T2eC16F,!ykE9s7twBmHBRVdnnM5ow~~60_35

Såhär går det när jag glömmer vad det var jag skulle skriva om…

Leave a Reply

