Och nu då?

Jaa. Nu sitter jag här med ont i magen. (Det kan hända att den inte är helt överens med mina matvanor och hur jävla mycket luft jag sväljer ibland. Jag trodde hästar var luftsnappare, hallå. Didn’t ask for this.)
Vältajmat. Varit sjuk i en vecka, men är typ frisk nu! Wie!

Ska upp 04:30 imorgon för att åka. till. EGYPTEN.
Amgh. En vecka, ska vara 35grader (jag kommer smälta ihop till en liten pöl). Åker med Therése, så det blir Team Awsome aka Team Still Broken aka Mc Fnorks som gör hotellet osäkert!
All inclusive, kommer med andra ord rulla hem. Rulla hem och direkt till Eriksdalsbadet tror jag bestämt, waaaaaaaay overdue att köpa simkort.

Undrar lite om jag kommer få sova. EXCITED.
För jag må har åkt lite överallt i Europa jämt och ständigt, men det är fan första gången jag åker på solsemester utan en vakande förälder (hur ska detta gå haha). Och första gången sen 2010 jag åker till ett lite varmare ställe öht. Huuuur ska detta gååå?

ÅH, AWESOME.

Tills nu har dagarna mest spenderats… såhär:

2 responses to “Och nu då?

  1. Är kanske blind och inte hittar det i den här posten, men oftast menar jag Twin Atlantic?😛

Leave a Reply

