Culann – All Reverie

Så. Något skotskt band jag aldrig hört talas om förrän de favoriserade en tweet (antagligen mobbade jag Twin Atlantic för något) släppte en singel igår! De heter Culann, duh, och singeln är fan grymt bra. Hade ju gärna sett dem live på launchen igår kan man säga.
Jag behöver flytta till England/Storbritannien. Men det har jag ju sagt förr.

Fan då vad alla bra band ska hålla på och spela. Helst samtidigt.

Arcane Roots SÅLDE UT Garage i torsdags. Vadfan hände??
Jag har inte sett dem live på tre år? Vad fan HÄNDE?!

I miss touring. That is all.

Leave a Reply

