Twin Atlantic – Heart And Soul (video)

I’m sorry.
But that was some fucked up piece of shit video.

Enda ursäkten de möjligen kan ha, är att ha varit höga som hus.

Jag hade inte brytt mig så mycket om hur illa den här videon är, om det inte varit för att alla deras tidigare videos varit så BRA. De har handlat om något (hmm, jaja, Time For You to Stand Up..) och har de inte haft en tydlig handling eller ett budskap har de åtminstone varit grymt SNYGGA.

I den här videon är det möjligen sångaren som är snygg, men ursäkta, det räcker då fan inte. Och jag har inte ens, till skillnad från många andra om man ska utgå från kommentarerna på facebook, något problem med låten i sig.
Visst. Den är inte alls lika bra eller intressant som tidigare låtar. Men den är bra. Den kommer med största sannolikhet vara grymt bra live. Den är catchy som fan och de lär skaffa många nya fans med den.
(Dessutom har jag hört andra nya låtar live, och kan sätta lite av min tilltro till dem.)

Men videon? Shit. Man. Wtf.
Ursäkta medan jag håller mig till lyric videon………..

Jazz hands...

...godis. Alltså.

The fuck is this I can’t even…

Nu är klockan helt plötsligt 02 på natten och jag är smått förbannad.
Godnatt!

Dags att lyssna på I Am An Animal igen. Och lugna ner mig lite.

 

Leave a Reply

