Red Fang – Debaser Strand, 28/3

I fredags stack jag iväg till Debaser Strand. Halv nio fick jag ett sms från Michan att hon var inne och att det inte var någon kö. Kvart i nio var jag där. 200meter kö. Men vadfaaaan?

Insåg dock att hade det kostat 120kr hela kvällen hade jag gladeligen gått ändå, och alltså borde jag inte sura så mycket över att behöva betala inträde. Efter 40minuters övertygande av mig själv var jag på rätt gott humör igen😉

Som tur var hann det inte bli fullt, utan jag kom in, klämde mig fram till baren och så började Red Fang 10-15minuter INNAN utsatt tid. Så gör man inte, hör ni det?? Jag lyckades dock sno åt mig en riktigt grym plats och DAYYUMMM, Red Fang var fucking AWESOME!

Herrejävlar. Värt 120spänn? Eh, ja. Fest! Rock! Awesome!
Som ni märker skriver jag lika vettiga, eh, recensioner som vanligt. Till mitt försvar här kan jag väl säga att jag egentligen bara lyssnat ordentligt på två låtar. Varav en har en av de bästa musikvideos jag sett haha. De är bra på skiva, men fantastiska live. Helt enkelt.

Efter spelningen kroknade vi ganska fort, och det bara av hemåt. Synd, men skönt. Haha var rätt random tidigare under kvällen också, i garderobskön.
Får en knack på axeln och en man undrar om jag var på Skambankt i Köpenhamn? Ja det var jag ju! Stod tydligen framför honom och hans fru. Vad är ODDSEN?? Går sedan tre meter från garderoben och håller på att vandra rätt in i en snubbe med Kaizers Orchestra t-shirt. Jo jo haha.

20140328_223156

20140328_223203

20140328_223146

20140328_221009

Leave a Reply

