15 minutes to go.

Inte ofta jag lyssnar på BBC 1 med Zane Lowe.
Även om jag borde göra det oftare. MEN. Om 15minuter är det dags för Twin Atlantics nya singel (“Heart and Soul”) and I cannot fucking wait!

blame

Soon soon soon.

Vad som händer annars? Min mage är fuckad (missade Corroded igår, fuck that) och jag funderar på att leva på smoothies i typ en månad. No more bread anyhow. Så om jag dör är det självfallet pga brödbrist. Zane Lowe pratar jävligt fort. Ett band med en sångerska jag kanske faktiskt gillar? Amazing! De heter Marmozets hursom.

HERE WE GO

This is. Different.o_O
But awesome. Tror jag.
(of course it is)
Distdistdistthatshit.
HUUUGE.

Resten av albumet tack. NAOW!


(uploaded a minute ago haha)

Edit:
Efter några lyssningar till.
Nej, jag vill inte att hela albumet låter såhär. Ja, jag förstår det som första singel.
Jag ser fram emot att höra den live. Jag hoppas verkligen att de behållit mer av sitt “gamla” sound på själva skivan, för det finns inte mycket att hämta av det i singeln. Även om jag tycker att den är bra.
Nej, jag gillar inte refrängen. Den är faktiskt tråkig.
Tycker jag.
Men resten av låten = grym.
Som singel.

Leave a Reply

