Självinsikt. Eh.

Tittar på Men at Work och skrattar så jag är ganska säker på att jag stör grannarna. Funderar på hur mycket av det som är att serien är fantastiskt rolig, och hur mycket som beror på att jag fnittrar förälskat varje gång Danny Masterson syns i rutan. (crush, who, me?)

Med tanke på att han spelar en av fyra huvudkaraktärer är det ju rätt ofta.
Men jag menar…

1

01

Störtlöjligt.. Nu ska jag skriva de där konsertinläggen jag borde skrivit för, tja, hundra år sedan ungefär.

På Spotify:
Twin Atlantic – I Cave In

Leave a Reply

