Here we go again!

Aesthetic Perfection
Bandit Rock Awards
Skambankt i Ås
Corroded

Har jag att skriva om. Vadfan. Kan inte inläggen bara skriva sig själva?
Kom hem från Göteborg igår iaf, drog direkt till vin och Borderlands hos Niklas, lyssnade på Devin, dog lite av trötthet och så hem och sova 10h.
Fan-fucking-tastic. Min säng har aldrig varit så skön.

Idag har jag ätit sushi. Jag vill ha ca 100bitar till. Man kan leva på sushi i en vecka va? Ja? Klart man kan. Omnomnom.

wpid-20140316_134608.jpg

Okej, måste blogga om gigen i veckan, för fre-lörd ska jag på något sätt ha skaffat mig råd att dra på två spelningar till. Jisses!

Men nu, läsa om His Dark Materials i den fantastiskt fina version jag köpte innan tåget hem igår😀

wpid-20140316_113027.jpg

Leave a Reply

