Well. Change of plans.

Efter att ha köpt biljetter till Göteborg var det bara att inse. Inget Drammen och Skambankt för mig. Istället begravning på alla hjärtans dag. Jag vet fortfarande inte… Hur man förhåller sig till det hela. Det har inte sjunkit in. Alls.
Lilla farmor❤

Nu sitter jag förvisso här med vad som känns som feber samt dagens andra näsblod. Funderar över kvällen. Hoppas kroppen rycker upp sig, annars blir det nog vila tills imorgon. För DÅ ska det åtminstone bli äventyr.
Roadtrip till Örebro, heldag i staden, middag, spelning. Jag är SÅ taggad. Jag behöver verkligen det här. Äventyr och konserter i mitt liv igen.

Inser mer och mer hur mycket jag saknat det.
Så otroligt mycket.

Leave a Reply

