So far…

Händer det inte så mycket. Jag spelar, glor på tv och tycker syyynd om mig själv. Woe is me! Men mår egentligen ganska bra faktiskt.
Börjar komma någonstans i FEAR (dvs, snart klar) men lyckades såklart fucka ur senaste saven totalt, så bara att köra om en kvart haha.

Paranormal Activity-maraton med Therése i förrgår och ikväll kommer Elin hit och vi ska köra Zombies så det står härliga till. Ska möta henne vid t-banan och ta mig till affären också, så dagens träningspass – check.

Förhoppningsvis har hon också med sig trådlöst tangentbord + mus så jag kan kolla serier från soffan tills jag sprängs. Lovely!

Leave a Reply

