“So go roll in it and have done with it.”

Lite självömkan och bitterhet och längtan.
Men mest grubbel.
En sån kväll där jag faktiskt tror det varit bra att tänka och grubbla och fundera. Jag är lugnare nu än jag var, magen och hjärtat gör inte lika akut ont. Lite mindre stress. Insikt vet jag inte om jag kommit till någon, men kanske en liten, liten bit på vägen? Och så är det förstås det där med att tycka om sig själv. Att jag nog borde fokusera på att jag ska tycka om mig.

Sluta vänta. Så mycket väntan hjälper ingen.

woh

Thought chasing thought chasing thought.

Leave a Reply

