SöndagsZombies

Söndag. Söndag söndag söndag.
Arbetslös men söndagsångesten sitter som berget. Varför är det så?

Trevlig utgång igår, fint att komma ut bland folk.
Men var är alla snygga människor, i England? Får det ens vara så?
Va va va?

Och så Black Ops II Zombies här hemma sen. Och idag har bara varit en gyttja av cola, pizza och cheeseburgare.
Nya tag imorgon. Kylen är ju faktiskt full med god OCH nyttig mat!
Is that even possible?

Ritar lite mer nu också och så fort jag fått tillbaka kameraladdaren ska det banne mig börja komma upp bilder här! Så kanske jag kan bli motiverad att bli klar med något nån gång också😉
(Om jag glömde laddaren i Söderhamn? Klart jag gjorde.)

Leave a Reply

