WÄÄH.

Har. Så. Tråkigt.
Är. Så. Pank.

Rastlös!
Sitter och kollar sminkningar. Ingen ro att börja testa om jag inte ska iväg nånstans och visa upp det. Sedan är ögat lite irriterat från igår också. Inga pengar att köpa roligt smink för.

Kollar fina latexkläder. Ingen kropp som passar i latexkläder och verkligen inga pengar.

Ser hååååår överallt och en del av mig vill bara ha långt, långt och massor.
Och rosa.
En del av mig vill det inte alls. En hårtork däremot, så jag kan få bak det här. Det skulle sitta fint.

Men nu har jag kanske, möjligen gnällt färdigt för tillfället så nu blir det mer SoA (SURPRISE!), F.E.A.R och ritande. Ritande skulle iaf få mig att känna som att jag åstadkom något kanske.

pin-up-makeup

tumblr_lw9knu2U8z1r09wuoo1_500

Meeen å andra sidan…

Hair
Okay okay, it’s hotter…

tumblr_munow49HjL1qh0pblo1_1280

Leave a Reply

