Jag vill ha.

Everything.

En ny mobil. Med bra kamera, som jag kan ladda upp bilder direkt ifrån. Vill ha fler egna bilder i bloggen men är alldeles för lat för att hålla på med kameran. Vi kommer dessutom verkligen inte överens. Alls.

En kropp jag är nöjdare med. Det här går fan inte längre. Alls.

Modet att prova helsnaggat. Men det vet jag med mig att jag inte vill/vågar förrän jag är nöjdare med min kropp. En sak i taget.

8januari. För då ska jag på läkarbesök och prata om viktiga saker. Och se vart det kan tänkas leda. Jävligt skrämmande, mest.

Ett jobb. Eller, pengar. Möte på arbetsförmedlingen 10januari.
Måste allt vara så jävla läskigt?

Det var väl ett nyårsinspirerat inlägg. I’m sure.

Leave a Reply

