A new day.

Isn’t that right?

Lugnare idag. Så skönt.
Och sista dagen på ett bra tag som jag bara äter. Och äter. Och äter.
Mest för att göra slut på all skit jag samlat på mig hemma. Som jag inte kan med att slänga. Och så fuskstartar jag det nya året och livet imorgon, snarare än 1jan.
Men med 15kg att gå ned till att börja med är det väl knappast för tidigt.

Oklart vart jag egentligen ville komma med det här inlägget. Men idag få bara vara som det är, medan jag är glad att det inte känns som att jag ska gå i bitar, till skillnad från igår kväll.

Hej.
Sålänge.

Leave a Reply

