Uppladdning.

Anlände i Söderhamn igår. Förvisso ingen snö, men himla mysigt!
Brasa (som vi inte eldat i riktigt än), katter, plädar, filtar och böcker❤

Och mat.
Idag har vi ordnat all julmat och all dryck. Herregud, vad dyrt det blev.
Må så vara att jag inte ska göra slut på allt innan hemfärd på torsdag, men ändå! Var iofs tvungen att ladda upp med Angry Orchard när jag såg att de hade på Systembolaget. Sedan upptäckte jag att de höjt priset med 8kronor per flaska. Ouch. Som om det inte vore nog hade de Ginger Joe ute på hyllan också, så jag var såklart tvungen att köpa två stycken medan jag hade chansen. Några Strongbow, en box glögg och ett italienskt Zinfandel på det = dyyyrt.
Som ungefär två utekvällar. Det ni😉 Man blir visst rätt snål på Systemet haha.

DSCF7971

Baren! Numera återbördad till sina påsar, men det såg ju himla fint ut.
Får vårda Angry Orchard-flaskorna ömt.
Jistanes!

Leave a Reply

