Ah, det går bra nu.

Läget är stabilt när man måste äta atarax för att kunna sitta still och andas under Grand Designs. Och det är bättre att åka över halva stan till nån man vet har somnat och sen hem igen, än att stanna kvar hemma. Allt var bättre än det igår. Särskilt frisk luft och andas förvisso. Så ja. Det är ungefär så det är just nu och jag personligen tycker väl att hjärnan kan ta och lugna ner sig. Helst nyss.

Men, imorn bär det av till Söderhamn i en vecka och jag hoppas (hoppas hoppas) att jag kan slappna av, dricka glögg, äta god mat och mysa snarare än stressa mig igenom det. Jag vill inte stressa mig igenom det. Jag har stressat alldeles jävla tillräckligt.

Just det. Fixa Lomudal. Och någon nässpray? Min kropp har ju fått för sig att den inte gillar katter. JAG gillar katter. Och i Söderhamn finns det kittens!
Big kitties haha.

Elin <3

Elin❤

Knodden! Aka tåget.

Knodden! Aka tåget.

Och förra julen jag och Elin firade ihop såg ut såhär:
(så det ska nog gå bra med maten iallafall😉 )

jul 2

jul 1

Och jag tänker glädja mig åt lugnet och bristen på gräl mellan släktingar.
DET är åtminstone ett som är säkert!

Och nu funderar jag på om inte idag är dagen som det är dags för amerikanska pannkakor. Har trots allt köpt lönnsirap!

Leave a Reply

