Ow.

Ah, så härligt. Frös rätt igenom när jag kom hem, inte ens linsgrytan hjälpte. Så jag rullade in mig i en pläd på soffan för att bli varm och läsa lite. Jo jo. Sen vaknade jag, två timmar senare. Har ont precis överallt och känner mig helt förvirrad. NÄR ska jag lära mig att jag inte kan lägga mig ner på soffan utan att somna?!

Jaja. Lite tomatsoppa på det, och sen kan jag ju alltid ta en enrgidryck och vakna till lite. Min helt normala reaktion på att Game Stop sålt Burnout Revenge när jag kom dit var nämligen att dra och köpa 10st powerking. Helt logiskt.

DSCF7758

1257978752burnout revenge

Give me, give me!!

Edit: Är förövrigt jäääävligt trött och sjukt rastlös. Den kombinationen suger.
Mer Limbo.

Leave a Reply

