So strange. Much weird.

Måste sluta med Doge. But I love it so!
Nåväl. Märklig dag. Eller… Ja. Började med en timme på arbetsförmedlingen där jag åtminstone fick skrivit in mig, till viss del. Ska tillbaka imorgon i sällskap med en tjock bok. Funderar också på picknick och en termos kaffe, med tanke på att de idag hann ett nummer på ca en timme och femton minuter.
Det var 8nr till mig! Men men, mer tid imorgon.

Sedan lite jobb, betala lite räkningar och ner i soffan. Det var då det blev märkligt. Hej stressen, varför kommer du nu? Och svimfärdig. Tog atarax för att lugna mig, insåg sedan att det inte var en så bra kombination med svimfärdighet. Åt lite – lite bättre. Nu gör det ont bakom ögonen, men känns mindre.. hmm, konstigt. Kan inte förklara riktigt.

Men kvällen kan ju inte bli helt konstig och dålig, nu när Grand Designs börjar, jag har en bra bok, tevattnet kokar och det är dags att byta värmeljusen? Det känns som att dessa saker kan göra nästan vad som helst bättre. Så vi kör på det. Lugn så gott det går.

AssassinsQuest-UK

värmeljus

(bilderna är skamlöst snodda från google)
(Vilket påminner mig om att jag drömde att jag köpte en ny telefon. Skönt att man har sina prioriteringar i ordning!)

Leave a Reply

