Apropå inlägget innan.

Idag lyckades jag inte med allt jag skulle.
MEN! Jag lyckades gå förbi vårdcentralen och lämna ett kuvert till min läkare. Med all text i. Att hon inte kommer in förrän nästa måndag är förstås mindre bra, men det ÄR lämnat. Jag kan med andra ord inte backa ur och bara mumla något om att allt är bra, allt är bara fint, jämt, tackar som frågar, hejdå.

Kvar: Arbetsförmedlingen. Och försäkringskassan.
Och allt det där. Men små steg är bättre än inga steg alls!

Nu borde jag sova. VARFÖR tog jag en promenad i regnet efter att ha gått av bussen hem? Eller, det var jättemysigt, men nu är jag inte trött längre.
Skit också. Gonna give it a try.
Godnatt!

Leave a Reply

