Vad jag egentligen behöver.

Jag MÅSTE inte gå ner 15kg.
Jag vill.
Och går allt som jag vill och nästan vågar planera för har jag ett gymkort till
1a december. Jag ska försöka börja lugnt, och inte förstöra mig. Som jag brukar vara så bra på när jag ska börja. Börja med basicpass, det är tillåtet.
Hör du det, hjärnan?

Vad jag BEHÖVER är lite självförtroende.
Lite självförtroende och kläder som passar. Som passar nu.
Inte som jag kan ha “sen när jag har gått ner”.
Sådana kläder är garderoben redan full av.

Jag känner mig motiverad.
Framförallt motiverad.
Men också lite gladare.
Jag tror det kan bli bra, det här.

6757924587_480f99aee3_z

14-strive-for-progress-not-perfection

Focus mind and breath and try.

Leave a Reply

