Ett kilo m…..

ozzarella?
Har varit och handlat och har därmed förvisso mat för några dagar, inklusive ett kilo mozzarella (10kr, jag var tvungen). Men ingen choklad?? Hur kunde jag välja mat framför choklad? Huuuur?
Vad gör man sen med ett kilo små mozzarellabollar? Nå, till att börja med friterar man dem och äter dem med tomatsås. Because I can.
Jag kan säkert hitta på något med resten.

Mozzarella-cheese-and-basil-on-a-wooden-board-

Apropå friterad mozzarella med tomatsås, here’s my spirit animal haha🙂
lets-get-fat

I övrigt tittar jag på Shamwari: A Wild Life på animal planet, med en giraffkalv i rutan för tillfället❤ Söt så jag döör. Älskar giraffer. Hej, jag vill ha en minigiraff. Någon?

animalplanet_Sharmwari

Leave a Reply

