Doge intensifies.

Mhmm, gårkvällen blev ju intressant. Satt och förfestade med mig själv och QI till kl23 ungefär, sedan in till stan och möta Elin. En timme på krogen innan jag kom fram till att nej, not in the mood och för mycket folk och för mycket halloweenkostymer. Blev så nöjd att jag inte spenderat mer än en 50lapp att jag gick till Mc Donalds och köpte fem cheese. Bara för att.
Sen ville jag inte ha dem, så nu sitter jag här och äter micrade burgare. Mmmbleh.

Ikväll blir det landet verkar det som, antingen följer Elin med eller så inte.
Då blir det bok, glögg och te. Fin lördag!

Leave a Reply

