News.

Har köpt hårfärg.
Som steg 1
hårfärg

Steg 2 är väl att klippa till det lite. Börjar likna något slags vildvuxet snår nu.

Steg 3, det viktigaste (och det jag ser mest fram emot), är ett årskort här:
friskis

Loggan må vara rätt hemsk, men det ligger nära och har stoooort utbud av klasser. Good for me. Det är många, många kilon som ska bort nu. Insikten har slagit mig, till slut. Bättre sent än aldrig? Men att gå in på H&M för att köpa hårfärg och skämmas när man går förbi en spegel, är något jag klarar mig utan.
Och min kropp ska klara mer. Mycket mer.

Harder. Better. Faster. Stronger.
(focus mind and breath and try)

Leave a Reply

