All the love in the world. (& Masterchef)

Hey.
It’s raining.
And I’m off to work.
I need to find ‘real’ work, soon.

Helgen blev inte som planerat. Men ändå bra, på något sätt.
Skrikgråtdiskussion om något så fånigt som… Sällskap. Tror jag?
Men jag blir ju så UPPRÖRD så FORT.
Jättearg! Jätteledsen! Så jag inte kan prata och få fram allt sakligt för jag bara gråter. Och sedan är jag klar. Då är det bra. När jag är klar är jag KLAR.
Långsinthet är åtminstone inte min grej, vilket väl är en bra sak.
Och återigen, tack för att du förstår mig, så fantastiskt bra som du gör. Att vi kan ta fem djupa andetag och sedan är det bra.
Men utmattande.

Sov 11,5timmar natten till söndag och igår gjorde jag väl inte särskilt mycket alls. Ritade. Helt ny stil för mig, gick förvånansvärt bra. Jag har till och med lyckats skugga med färgpennor. Applaud me!

Idag har jag gjort äppelpaj jag inte orkar lägga in bilder på eftersom de är på kameran och jag är lat. That new phone, I need it.
Nästa vecka kanske? Det vore fint!
Svammel svammel, nu ska jag ta en kopp te till och fortsätta läsa bort kvällen.
Och lyssna på regnet.

3 responses to “All the love in the world. (& Masterchef)

  1. Hm, känner igen de där med att inte få fram något vettigt för att man bara gråter.. Två sekunder från att köra den på CSN förra veckan (TUR att samtalet var slut..). Och inte så att det kommer någon förvarning för gråten, nejdå, den bara kommer direkt. Sen är det omöjligt att spola tillbaka och försöka prata som folk.. Suck..

    • Åh, exakt så!
      Och att sen försöka få den man pratar med att förstå, nej, egentligen var jag inte SÅ arg eller SÅ ledsen, jag råkar bara gråta floder när jag väl börjar. (Och då sitter man ändå och håller igen för att försöka få fram ett vettigt ord eller två… Suck..)

Leave a Reply

