Congrats!

Jag hade en helt fantastiskt bra födelsedag!
Började hos Elin med helstekt kyckling och hembakt äppelpaj (inte tillsammans) och mousserande. Sedan iväg till Southside för vidare intag av torr cider, innan alla lämnade mig eftersom de är hemska vänner (<3) och jag drog ner i källaren för att se Zen Zebra. Största skillnaden mot Oslo var väl inte så mycket att det var akustiskt som att jag faktiskt var i tillräckligt nyktert tillstånd för att njuta av den här spelningen (oops). Och de var fantastiska! Grymma jävla band!
Skiva i födelsedagspresent fick jag också😀

Sedan tog jag mitt pick och pack (aka födelsedagscavan) och drog till husbilen (inte vår denna gång) och festade vidare. Kvällen (morgonen?) avslutades med att raida vandrarhemmet på pepsi och kolla Band of Brothers här hemma.
FINT!

Jag är för lat för att fixa bilder nu, men det kommer, så småningom!
(Sa ju också att jag självklart skulle dra till Danmark och se dem idag meneh. Det blev inte så då.)

Leave a Reply

