*host*rossel*…gurulhghlg

79.8
Jag har aldrig vägt såhär mycket tidigare.

Tummen upp för 7veckors hosta och orkeslöshet.
Ringer min kära doktor imorgon, när det finns telefontider. Åh, den här bloggen rinner ju bara över av positivitet nuförtiden. Jag ligger hemma, hostar och äter. Snälla låt mig bli frisk den här veckan.
Så jag kan ta tillvara på min gratis träningsvecka. Det vore himla, himla fint.
Jag behöver endorfinerna. Nyss.
Klimatet här hemma hjälper inte heller. Verkligen inte. Alls.

MEN.!
På torsdag åker jag till Oslo. Bra musik. Fina Lily.
Internskämt. Mousserande. Norge!
Det tror jag behövs nu.
Lite verklighetsflykt, till något bättre. Äntligen.

ZZ-Awaystation-Cover-12x12-1024x1024

Jack Dalton
jackdalton3jpg1168858c1

Leave a Reply

