Når du minst venter det, de kommer som mareritt.

Vad nytt?

Jag är på g att köpa ny telefon. Det ska bli roligt.
Jag har haft en panikattack. Jag har aldrig varit så rädd. Jag är glad att jag inte var ensam. Samtidigt önskar jag inte att någon sett mig i det tillståndet. Hjälplösheten och den totala bristen på kontroll. Rädslan.
Jag vill aldrig aldrig aldrig någonsin uppleva något liknande igen.
Tack för att du höll min hand.

Men. ny telefon alltså.
Snart kan jag bli aktiv på instagram igen. Yay…

s4Galaxy03

Leave a Reply

